روزانه های من و نی نی

درسا کوچولوی ما

1391/4/29 15:00
نویسنده : نسرین
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل قشنگم امروز رفتم سونو دکتر بهم گفت احتمال خیلی قوی دختر هستی. نمی  دونی چقدر خوشحال شدم آخه دختر خیلی دوست داشتم. خیلی  ناز بودی دستاتو گذاشته بودی رو چشماتو خوابیده بودی خوابدکتر زد رو  شکمم و تو ترسیدی و یهو دستتو برداشتی.اوه قربونت برم دوست داشتم پیشم بودی و دستای نازتو می بوبیسدم. خیلی شیطونیا مامانی جونم همش تکون می خوردیهورا اومدم به بابایی گفتم کلی خوشحال شد از اول هم قرارمون بود اگر پسر بودی من اسمتو مَهدی بزارم اگر دختر بود باباییت بزاره. اونم گفت درسا. منم قبول کردم امیدوارم از اسمت خوشت بیاد عزیز دلم. راستی همه چیزت نرمال بود دکتر گفت چشماشم تشکیل شده عزیز دلم قراره دو هفته دیگه برم که قطعی بهم  بگه دختر یا پسر. دختر بمون تا دو هفته دیگه. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سميه
8 تیر 91 17:23
چه خوب كه دوست داشتي دختر بشه و شد! اسمش هم خيلي قشنگه فقط يكم زود نيست براي تعيين جنسيت؟ اگر هم جنسيتش عوض شد ناراحت نباش صلاح خدا بوده!