روزانه های من و نی نی

درد دل با آقا امام زمان (عج)

1391/4/29 14:59
نویسنده : نسرین
569 بازدید
اشتراک گذاری

آقا جونم دو روز بیشتر به نیمه شعبانت نمونده بهترین روز تو سال که خیلی دوستش دارم.  آقا جونم خیلی دوستت دارم. اسمت که می یاد دلم ضعف می ره. نمی دونم کی می یای. امسال که بچه دار شدم (آخه یادته چقدر بهت التماس میکردم که واسطه من پیش خدا بشی تا به من که یه بچه بده) یه مجلس کوچیک که اگر قابلم بدونی برات جشن گرفتم فقط و فقط که بچم سالم به دنیا بیاد. یابن الحسن به داد هممون برس مَهدی جونم هر کس بچه می خواد تو این ماه عزیزت به حق این روزت که همه و همه به خاطرت خوشحالن و هر کس به  نوبه خودش برات یه جشن تولد کوچیک می گیره بهش بده. امام زمان کسی رو تو حسرت نزار. 

این جمعه هم شد و نیومدی حکمتشو کی می دونه

                                                                   تا جمعه دیگه بیای کی رفته و کی می مونه

فردا سالگرد ازدواجمون حسین به هم قول داده که واسه هدیه سالگردمون منو بیاره جمکران. اقا جونم دلم پر می کشه که بیام جمکران امام زمان منو بطلب که هر چی  تو زندگیم دارم از  خدا و تو و جد بزرگت امام رضا دارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آریا و پریا
12 تیر 91 18:09
سلام دوست عزیز امیدوارم کوچولوتون سلامت بدنیا بیاد و دلتونو شاد کنه تو این روزا امیدوارم خدا حاجت همه رو بده
سوگند
13 تیر 91 17:12
ایشاا..............................

❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:55
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم