روزانه های من و نی نی

نگرانی های مامان نسرین

1392/2/19 12:41
نویسنده : نسرین
547 بازدید
اشتراک گذاری

درسای نازم دیروز رفتم دکتر و جواب آزمو گرفتم مردم و زنده شدم. اخه توکسوپلاسموزم مثبت بود (با دکتری خودم) بعد که رفتم پیش دکتر بهم گفت نگران نباش قبلا داشتی اما الان نداری من هم مدام نگران تو بودم و گریه می کردم  فکر کردم دکتر داره دلداریم میده شب اومدم خونه انقدر نگران بودم که با بابایی دعوامون شد  اخه اون همش می گفت نگران نباش ولی من نمی تونستم تا اینکه تو نی نی سایت تاپیک زدم و همه بهم گفتن هیچ مشکلی نداری حتی یه خانم پزشک گفت اصلا و ابدا مشکلی نیست و من خیالم راحت شد. 

راستی یه نگرانی دیگه دکتر به هم گفت قند خونت بالاست اگر تا یک هفته دیگه رژیم گرفتی و خوب نشدی باید انسولین بزنی. ولی درسای عزیزم تو نگران نباش من واسه اینکه تو سلامت بیای تو بغلم هر کاری واست می کنم فرشته کوچولوی من تو هم از خدا بخواه که صحیح و سلامت باشی. اخه من که تو رو راحت به دست نیاوردم جون مامانی تو جات اروم و سلامت زندگی کن و موقعش  که شد به سلامت بپر بیا  تو بغلم که از هر چیزی تو دنیا برام ارزشمندتری. تازه بابایی هم خیلی دوستت داره هر شب که می یاد کلی باهات حرف می زنه  

به اندازه تموم هستی دوستت داریم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله جون
10 مرداد 91 18:21
سلام امیدوارم این دوران رو به خوبی سپری کنید اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
خاله جون
12 مرداد 91 19:15
سلام نسرین جون ممنون که بهمون سر زدین و شما هم به جمع دوستان ما اضافه شدین
Mumy
14 مرداد 91 1:44
merc golam vali bazam khabari nashod in voroojak mano sare kar gozashte
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 23:25
شما میتونید اینجا رای بدین فقط امشب شب آخره http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php سپاس خانمی
Mumy
17 مرداد 91 17:12
اره بهش خوش گذشته
Mumy
30 مرداد 91 19:30
ایشالا تو هم زود زود دخملی رو ببینی
باران قلنبه
18 شهریور 91 18:42
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
ساحل
20 مهر 91 20:25
آخی عزیزم نگران نباش..منم با اینکه دکتر میگه مشکلی نیست ولی همیشه بازم نگرانم ...امیدوارم همه چی تا آخر بارداری خوب پیش بره .