روزانه های من و نی نی

درسای من 16 هفته شد

1391/5/7 23:53
نویسنده : نسرین
594 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم سلام خیلی خیلی دوست دارم این چند ماهم بگذره تا زود زود ببینمت دیروز رفتم سونوی سلامت جنین همه چیزت خوب بود. دکتر انگشتای کوشولوتو شمرد ستون فقرات و دنده هاتو نشون داد بابایی هم داشت می دید خیلی تکون میخوردی  دکتر گفت صددرصد دختره منم و بابایی خیلی خوشحال شدیم دوستت داریم عزیزم . همیشه سالم و سلامت بمون. دیشب با عمه سارا رفتیم خرید برات یه کفش خوشگل خریدم هر کس می بینه کلی ذوق میکنه خودم که همش بوسش میکنم دوست دارم زودتر پات کنمقلب. می خوام شروع کنم عکس خریدایی که برات می کنم عکساشو بزارم گلم. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازنین زهرا
31 تیر 91 2:10
آخی الهیییییییییییییی ان شاءالله دختر گلت به سلامتی به دنیا بیاد و روزهای خیلی خیلی خوشی رو در کنار هم داشته باشید . عزیزم قدر این روزها رو بدون و لذتشو ببر . من انقدر دلم برای روزهای بارداریم تنگ میشه. ان شاءالله درسا گلی خوش قدم باشه براتون
مینا
8 مرداد 91 0:00
سلام نسرین جون از اینکه تو هم مث من داری صاحب یه دختر میشی خوشحالم. انشاله همیشه برای همدیگه مث دو تا دوست باشین. خاطراتتو خیلی قشنگ نوشتی خیلی خوبه که دکتر سونو گرافی به شوهرتم اجازه داده که پیشت باشه و بابایی دخترشو ببینه تو شهر ما اینجوری نیست من تا حالا چهار بار سونو رفتم ولی همش تنها رفتم داخل درسا اسم قشنگیه منتظر عکسایی که بعدا تو وبلاگ میزاری هستم به من هم سر بزن اگه اجازه بدی لینکت میکنم که راحت تر پیشت بیام شب بخیر
مینا
8 مرداد 91 0:02
راستی تو قسمت بالای وبلاگت اسم کوچولوتو بذار فکر کنم اون موقعی که هنوز معلوم نبوده درسا جون دختره یا پسر این وبلاگ رو ساختی که اسمشو گذاشتی نیو فولدر
مامان مینا
10 مرداد 91 6:20
سلام من باز اومدم برای لینک کردن باید تو صفحه نخست نی نی وبلاگ (اونجا که با رمز خودت وارد میشی) برو تو قسمت پیوند های روزانه بعد آدرس وبلاگ منو بذار اونجا بعد عنوان وبلاگ رو هم بذار. اینجوری میتونی تا دلت بخواد وبلاگ دوستاتو لینک کنی تا راحتتر بهشون سر بزنی...
Mumy
10 مرداد 91 14:21
نه عزیزم در اوردن دلشون سوخت ههههه شونزده هفتگی دخی مبارک
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 21:50
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 22:06
سلام خاله جونی میشه یه سر به وب ما بیایین و یه رای به پسری بدین اولین مسابقشه لینکش توی وبم هست شماره عکس 42 ما به رای شما نیاز داریم زود بیاین که دیر نشه